Den som väntar på något gott

.. väntar alltid för länge.
;)

Klen uppdatering nu igen, men det kommer det kommer.
Antingen av mig, André eller Davve. (Skulle tippa på att det blir av mig eller Davve ;>)
Eftersom jag åker till Västerås i morgon så tänkte jag byta dator också, så jag får en massa kort.
Därefter så tänkte jag lägga ut ett inlägg "bakom kulisserna på drivebysituation", ni vet, för att göra detta lite extra roligt :D
Och allvarligt, detta är inte fullt så seriöst som det ser ut.

Men en uppdateringen (i alla fall från min sida) kommer senast i morgon. Så jag hoppas alla som är inne och kikar nu fortsätter att läsa vilket skulle vara supertrevligt!

Tills dess; ha en trevlig kväll, och missa inte Småkronornas match i kväll.
=)

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0