Bakom kulisserna på drivebysituation.

För att ni ska ha en aning om vilka vi på drivebysituation är så har jag nu tagit fram ett par kort på oss från våra bästa sidor ;)



Jag och David. (Emil fick inte vara med)
Man måste bjuda på sig själv ;)
Nyår förklarar allt


Som sagt, nyår


Kopojken André


Tro det eller ej men detta är jag för ett X antal år sedan


Därför lägger jag ut en på Davve för ett tag sen ;)


Jag förstår inte, var glad att jag inte la ut en när du låg deckad ;)


Jag avslutar med en bild på mig.
För jag är inte bara stark, jag är sjukt cool också ;)

Hoppas ni har fått en liten blick om oss nu i alla fall ;>
Jag kan inte påstå att vi är de mest seriösa bloggskrivarna :D
(I alla fall inte dom andra två, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0