Misstag är bra

Det kan hända att det var evigheter sen senaste gången någon av bloggarna på denna blogg, bloggade på denna blogg, haha. Därför tyckte jag att det passade bra med ett inlägg såhär på en lördag eftermiddag i Långsta samtidigt som det mesta häromkring är ganska täckt av 2 dec med snö!

Vissa dagar är humöret inte på topp, och det råkar nästan alltid vara dagarna när man mest skulle behöva ens goda humör! Dagar då man borde försöka fast man kanske gör bort sig helt. Att göra ett försök fast man med största sannolikhet kommer göra ett misstag, är bra. Eller man behöver inte ens se det som ett misstag för man lär sig kanske mer och blir gladare av det! Ibland blir det bra fast man inte alls tror det, och då gäller det fan att våga! Så tror jag.

Hade tänkt att toppa allt detta med lite musik, men för tillfället är det så dåligt med det så ja vette fan asså! Ni får helt enkelt vara glada för det ni har! Ska klaga lite på att det finns inte en blogg-design stil grejj alls som är snygg, lär skapa en egen! Nu har jag inge aning om hur det går till så ni får allt njuta av FOOD som den heter. Nu hade jag tänkt att gå och se efter vad denna Lördag har att bjuda på, i Långsta! Men först! Alltid en dusch, inte lukta usch, man ska va högt i kurs för det är glassiiigt!!!

// Davve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0