"Det är nu jag ska kunna dricka kaffe"

Okej, detta inlägg skrev jag 03:34 i morse, och jag vet inte vad jag höll på med.
Men va fan, alltid något (=

Drycken som 99% av alla vuxna i Sverige dricker skulle passa perfekt nu. Eller egentligen inte nu, men i morgon bitti när jag vaknar efter en sömn på 5 timmar.
Jag dricker kaffe ungefär en gång i månaden, det räcker.
Kaffe för mig känns sjukt sofistikerat (åh herregud, jag stavade rätt på en gång ;>) och vuxet och jag har alltid velat kunna dricka det varje dag.
Nu är det ju inte så, visst kan jag dricka det, men verkligen inte varje dag.

Efter ett tags funderande så insåg jag att varm choklad med vispgrädde är något jag dricker 100 gånger hellre.  Och det låter verkligen inte sofistikerat.
Men herregud, jag är ju bara 16 år och hoppas på i alla fall 70 år till i livet, någon gång kommer jag också bli vuxen.

Men till dess njuter jag av min choklad med vispgrädde och kanske någon marshmallow i, för det är ju så himla gott!

Eller vad tycker ni? :)


 
             Choklad?                          eller                            Kaffe?

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: andré

Lätt choklad :D

2008-12-26 @ 19:31:46
URL: http://bobosomfan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kaffe alla gånger!

2008-12-26 @ 19:49:10
Postat av: David

Ja låter ju sofistikerat i alla fall ;)

2008-12-26 @ 22:35:43
Postat av: Johanna

Davve; sjukt sofistikerat ;)

2008-12-27 @ 00:58:39
URL: http://heyyjohanna.blogg.se/
Postat av: Alexandra :)

båda 2 ! :D

2009-01-02 @ 18:29:15
URL: http://alexxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0